Met de blogberichten van telemarketing service Klik Acquisitie leer en ontdek je meer over telemarketing service zowel op zakelijk als persoonlijk gebied.

B2B telemarketing uitbesteden

B2B telemarketing uitbesteden – waarom dat goedkoper is!

Als je kiest voor B2B telemarketing is de vraag: Zet je in op een outbound telemarketeer of een in-house telemarketeer?  Ofwel: ga je de B2B telemarketing uitbesteden en overlaten aan professionele telemarketeers of regel je iemand binnen je bedrijf? Dat laatste lijkt goedkoper, maar is het meestal niet. Lees waarom.   Klanten vragen me vaak …

B2B telemarketing uitbesteden – waarom dat goedkoper is! Lees verder »

Lees verder
B2B-telemarketing amateur

6 kenmerken van een B2B-telemarketing amateur

B2B-telemarketing. Er zijn mensen die vinden dat B2B-telemarketing iets is dat iedereen kan doen.  Ten Onrechte. Want B2B-telemarketing is een serieuze zaak. Niet voor amateurs. Reken eens uit wat een goed gevulde salespijplijn je oplevert. Tevreden? Dat is mooi. Niet tevreden? Lees dan door en als je iets herkent: neem maatregelen.   Waaraan herken je …

6 kenmerken van een B2B-telemarketing amateur Lees verder »

Lees verder
B2B Leads

B2B leads: Welke is het beste?

B2B leads, hoe herken je ze? Hoe creëer je B2B leads?  Waar let je op als je B2B leads inkoopt?   In de context van een technische waterzuiveringsoplossing, welk B2B lead is de beste?   Een actuele klantvraag waar budget, contact met de beslisser en een tijdlijn ligt? OF: Een onbewuste vraag die nog verder …

B2B leads: Welke is het beste? Lees verder »

Lees verder
Leadgeneratie

Leadgeneratie door koude acquisitie!

Leadgeneratie is het proces om potentiële klanten te vinden. Koude acquisitie is een strategie waar je “ongevraagd” potentiële klanten benaderd.   Vooral bij technische- en niche bedrijven is het essentieel om de klant te leren kennen. Op deze manier wordt duidelijk  waar hun (on) bewuste behoeften en/of uitdagingen liggen. Leadgeneratie via koude acquisitie heeft een …

Leadgeneratie door koude acquisitie! Lees verder »

Lees verder
verkoopkansen creëren

Verkoopkansen creëren, hoe doe je dat?

Jullie afspraken afgelopen maand waren waardeloos! Hij zucht. Zo, het hoge woord is eruit!   Ik schrik. “Wat?” Ja, zegt hij “De  afspraken van afgelopen maand hebben we opgevolgd en er is niets uitgekomen.” Ik zit aan tafel met de commercieel directeur – Robert -, één van onze klanten. “Chips” zeg ik. “Laat me snel even …

Verkoopkansen creëren, hoe doe je dat? Lees verder »

Lees verder
Belangrijke woorden in sales

Wat is het belangrijkste woord in succesvolle sales?

Woorden hebben invloed op ons vermogen enthousiast te worden. Het belangrijkste woord in succesvolle sales heeft drie letters:
Lees verder
Moeilijk te overtuigen

Hoe praat jij met een moeilijk te overtuigen klant?

Je legt je opdrachtenboek alvast op tafel. Je ziet: Jouw klant aarzelt en reageert terughoudend. “Ik ga erover nadenken”. Hoe kun je deze klant overtuigen?
Lees verder
topverkopers zo boeken zij resultaat in coronatijd

Topverkopers, zo boeken zij resultaat in coronatijd.

Topverkopers kunnen altijd verkopen. Maar telt corona ook als “altijd”? Hoe halen zij nu resultaat? Hoe gaan topverkopers om met de uitdagingen die het virus en de maatregelen opwerpen?
Lees verder
Scroll naar top