Met de blogberichten van All TeleMarketing ontdek je onze visie als het gaat om koude acquisitie, B2B telemarketing en acquisitie coaching.
Hoe maak je een goed belscript?
Wist je dat sommige beroemde acteurs, zoals Drew Barrymore, Tom Cruise en Marlon Brando, regelmatig cue cards gebruiken tijdens film opnames? Ook al zal jouw belscript geen Oscar winnen, om succesvol te zijn is het belangrijk dat je jouw verhaal goed kent. Daarom heb je een goed belscript nodig! Wat is een belscript? Een belscript …
Lees verder Waarom je een salestraining èn salescoaching doet!
Een salestraining of salescoaching? We hebben het allemaal weleens meegemaakt. Je hebt iets nieuws geleerd, of een tip gekregen om het anders te doen. Je hebt echter niet doorgezet of het is je niet gelukt. En de vraag is dan ook, waarom niet?
Lees verder 10 tips om fouten bij het koud bellen te voorkomen!
Slechte bellijsten, inefficiënte telefoonbombardementen, geen of de verkeerde informatie vastleggen… Er kan van alles misgaan tijdens het koud bellen. Ik deel 10 telemarketing tips met je.
Lees verder Hoe kom je aan de perfecte telemarketing database?
Goed gereedschap beïnvloedt altijd de kwaliteit van het werk. Wat voor de timmerman de hoogwaardige beitel en zaag is, is voor de telemarketeer het perfecte prospectbestand. Met goed gereedschap kun je gewoon veel beter werk leveren dan met tweederangs materiaal
Lees verder Valkuilen in b2b telemarketing
Valkuilen in B2B telemarketing, waar let je op? Slechte bellijsten, inefficiënte telefoonbombardementen, geen of de verkeerde informatie vastleggen… Er kan van alles misgaan op de werkvloer . Wij behoeden je voor de zes grootste valkuilen.
Lees verder Omzet verdubbelen op een eenvoudige manier!
Dit jaar je omzet verdubbelen is mogelijk als je de juiste technieken inzet. Ik weet zeker dat als jij leert hoe je je omzet eenvoudig kunt verdubbelen, je die wilt leren.
Lees verder Wat is koude acquisitie en hoe werkt het?
Koude acquisitie is het benaderen van potentiële klanten. "Koud" wil zeggen: de bedrijven die jij benaderd kennen jou nog niet. De kans is groot dat ze nog niet op jouw aanbod zitten te wachten. Koude acquisitie is een vorm van marketing en kan op verschillende manieren ingezet worden.
Lees verder B2B telemarketing uitbesteden – waarom dat goedkoper is!
Als je kiest voor B2B telemarketing is de vraag: Zet je in op een outbound telemarketeer of een in-house telemarketeer? Ofwel: ga je de B2B telemarketing uitbesteden en overlaten aan professionele telemarketeers of regel je iemand binnen je bedrijf? Dat laatste lijkt goedkoper, maar is het meestal niet. Lees waarom.
Lees verder 6 kenmerken van een B2B-telemarketing amateur
B2B-telemarketing. Er zijn mensen die vinden dat B2B-telemarketing iets is dat iedereen kan doen. Ten Onrechte. Want B2B-telemarketing is een serieuze zaak. Niet voor amateurs.
Lees verder B2B leads: Welke is het beste?
B2B leads, hoe herken je ze? Hoe creëer je B2B leads? Waar let je op als je B2B leads inkoopt?
Lees verder Leadgeneratie door koude acquisitie!
Leadgeneratie is het proces om potentiële klanten te vinden. Koude acquisitie is een strategie waar je “ongevraagd” potentiële klanten benaderd.
Lees verder Verkoopkansen creëren, hoe doe je dat?
Jullie afspraken afgelopen maand waren waardeloos! Hij zucht. Zo, het hoge woord is eruit!
Lees verder