All Telemarketing

Telefonische acquisitie-training

Voor technische bedrijven in het mkb

Volg online een telefonische acquisitie-training die je de verkooptechnieken leert van de beste accountmanagers. Accountmanagers die keer op keer succes hebben, omdat ze de psychologie van hun doelgroep doorgronden.

Anders gezegd: in onze training leer je een winnende formule voor telefonische acquisitie. Want geloof ons: accountmanagers die dat onder de knie hebben, verdienen meer dan degenen die zich uitsluitend op online marketing richten.

Bekijk onze trainingspakketten

Voor wie?

In principe kan iedereen onze telefonische acquisitie-training volgen. Maar wij zijn gespecialiseerd in technische mkb-bedrijven met een complexe verkooppitch.

Vooral geschikt voor:

  • Accountmanagers die hun telefonische vaardigheden willen verbeteren
  • Gedreven en ambitieuze startende verkopers
  • Binnendienstmedewerkers
  • Customer service-medewerkers

Na deze training weet jij je technische product aantrekkelijk in de markt te zetten.

"Koud bellen vond ik helemaal een ding in het begin maar dankzij haar stappenplan, checklist (welke ik nog steeds toepas) en haar ervaring heb ik dit nu goed onder de knie gekregen. Verder vind ik Petra een erg prettig persoon om mee te werken, geen nonsens en je weet wat je aan haar hebt."

— Roelinka Heysman, Account Executive

Wat leer je in de training?

Zelfs als je niet aan de telefoon verkoopt, zullen deze verkooptechnieken ELKE verkoper ten goede komen.

  • 3 eenvoudige manieren om succesvol een gesprek te openen Kijk je er iedere keer weer tegenop om iemand ongevraagd te bellen? Je leert hoe je een gesprek op een effectieve manier opent.
  • Hoe je de aandacht en interesse opwekt bij je potentiële klant Oftewel: je leert hoe je een openingszin met impact formuleert. Zodat je ieder gesprek zó aantrekkelijk begint, dat degene aan de andere kant van de lijn gegarandeerd geïnteresseerd is.
  • 5 tips voor het opbouwen van een goede relatie Begrijp hoe je een "klik" maakt met je klant.  Hierdoor een prettig gesprek voert en je jouw verkoop makkelijker maakt.
  • 2 krachtige vraagtechnieken Met welke vragen laat jij jouw potentiële klant écht  nadenken over het probleem dat jij voor hem/haar oplost. Zodat zij zélf het nut van jouw product of dienst ontdekken.
  • 4 belangrijke manieren om te laten zien dat je luistert Zorg dat jouw klant zich gehoord voelt.  Geen truc, maar oprechte aandacht. Dát werkt.  Je leert hoe je écht luistert, en dat aan de andere persoon laat merken.
  • 4 belangrijke strategieën om bezwaren te overwinnen Heb jij moeite om de bezwaren van je doelgroep te pareren? Dan voel je ook waarom het nu vaak niet lukt om een afspraak te maken. Wij hebben ieder bezwaar weleens gehoord, en leerden daar veel van. Deze kennis delen we met jou in deze training.
  • Een makkelijke formule voor het maken van afspraken Heb jij moeite om de conversie te maken naar een afspraak, zélfs na een goed gesprek? Niet meer na deze training. Wij leren je een eenvoudige formule waarmee je het gesprek naadloos over laat gaan naar het maken van een afspraak.
  • 7 beproefde stappen voor het maken van een script Hoe vaker je telefonische acquisitie bedrijft, hoe beter je leert wat wel en niet werkt. Hoe zet je die geleerde lessen om in een script dat iedere medewerker kan gebruiken om meer te verkopen? Je ontdekt in deze training.

Kies uit 3 pakketten

Online telefonische acquisitie-training

  • Volg online de training

Na de training heb je een stevige basis om effectiever te verkopen aan de telefoon.

Maak een afspraak

Online training met persoonlijk contact en begeleiding

  • Volg online de training
  • Persoonlijke feedback op resultaten
  • Hulp bij de ontwikkeling van je script

Test je nieuwe vaardigheden terwijl een expert meekijkt en feedback geeft. Deze expert kijkt ook naar je script, en geeft gerichte verbetertips.

Maak een afspraak

Online training, persoonlijke begeleiding en verdieping

  • Volg online de training
  • Persoonlijke feedback op resultaten
  • Hulp bij de ontwikkeling van je script
  • Persoonlijke training in denkpatronen

Je krijgt alles uit pakket 1 en 2. Aangevuld met een persoonlijke training die je leert hoe je jouw invloed bij klanten vergroot, op basis van denkpatronen. Je krijgt begeleiding wanneer je deze in de praktijk brengt.

Zo maak je altijd de klik bij klanten, zelfs bij mensen die je niet liggen. Je kunt ze straks onbewust beïnvloeden en motiveren om jouw doelen te bereiken.

Maak een afspraak

Vragen?

Weet je nog niet goed welk pakket bij jouw past? Of dat deze training überhaupt bij je past, en je helpt om een betere verkoper te worden?

Contact