Voor wie?
Deze training is voor technici en (aankomende) salesmensen die commerciële kansen willen creëren en benutten. Om zo nieuwe klanten aan boord te krijgen in de technische B2B markt.
In welke situaties kies je voor een online training?
Waarom een online training in plaats van 'live' coaching on the job? Wanneer je wilt dat medewerkers zelf hun tijden kunnen plannen voor de training. Zodat ze zelf een moment kunnen kiezen waarop ze het rustig hebben. Als ze geschoold willen worden op incourante tijden. Als ze net iets sneller- of langzamer door de leerstof willen lopen. Of als ze liever alleen aan de slag willen met het leren.

Wat leren je medewerkers in de Online training?
Jouw medewerkers leren hoe ze:
Interesse en urgentie opwekken bij potentiële klanten
Onderscheidend vermogen inzetten
Klanten positief beïnvloeden;
Praktische technieken en strategieën inzetten om leads te genereren en te verkopen;
Kansen zien en creëren;
Weerstand in gesprekken verminderen
Kortom hoe ze een klant met denkpatronen motiveren om in gesprek te komen. En hoe ze de klant vervolgens positief beïnvloeden om verkoopkansen te creëren.
Hoe werkt het?
Na aanmelding sturen we een inlogcode en wachtwoord op. De deelnemer kan daarna direct van start. Via de monitor functie blijf je up-to- date over zijn/haar ontwikkeltraject.
De online training duurt 6 weken. In die tijd werk ontwikkelen deelnemers hun sales-skills door 86 compacte en praktische lessen met oefeningen. Elke week investeren zij hier 1 tot 1,5 uur in.



Over de KLIK-methode
Als ik íets geleerd heb in al die jaren met mijn laarzen in de verkoopblubber: harde verkoop, belscripts en andere trucjes werken niet meer.
Wat werkt niet meer?
De tijd van verkooptrucjes is voorbij. Met belscripts en hard skills alleen ben je er niet. Dat merk jij ook: jouw sales krijgt óf geen contact met prospects, óf ze weten de klik niet te maken; ze worden maar al te makkelijk afgewimpeld. Met als onvermijdelijk gevolg: geen afspraken.
Wat werkt dan wel?
Het klinkt ‘soft’ in een zakelijke wereld, maar: moet een klant moet kiezen tussen meerdere aanbieders met min of meer hetzelfde aanbod? Dan kiest hij voor degene met wie hij een positieve emotionele connectie heeft. En dat is precies waar jij ook naar op zoek bent!
Betekenisvolle klantrelaties, vanaf het allereerste contact. En dat begint dus bij een goed ingericht proces voor koude acquisitie. Zo wordt het voor jouw sales opeens veel makkelijker om nieuwe klanten te overtuigen.
Hoe doen we dat?
Door te begrijpen hoe het werkt. Door echt te maken met de principes uit de psychologie en neuroscience. Waarmee je op slimme en praktische manieren denkpatronen inzet om een connectie op te bouwen.
Zowel jullie doelgroep als jullie zelf hebben in iedere situatie bepaalde denkpatronen. Als je die herkent, bij jezelf én je potentiële klant, kun je in iedere situatie aansluiten bij wat de klant wil en verwacht. Je maakt daadwerkelijk de KLIK met de klant.
Hoe kunnen wij jou helpen?
Je kunt het helemaal aan ons overlaten. We trainen jouw team online en leren ze stapsgewijs de kneepjes van het vak. Lees verder
Waarom wij dit wel kunnen
Al meer dan 20 jaar zijn we actief in de koude acquistitie. Al onze kennis en ervaring hebben we vastgelegd in deze online training.
We delen al onze geheimen, bijvoorbeeld over het opbouwen van een pitch die (bijna) altijd werkt.
Stap-voor-stap nemen we de deelnemer aan de hand om zo een eigen verhaal te creëren. Want alleen dan ga je scoren. Kopiëren van een ander werkt niet.

Wat is je investering en rendement?
De online training is beschikbaar in drie varianten
Wat nu?
Misschien wil je het er eerst nog even over hebben! Dat kan:
Vul onderstaande formulier in, dan mail ik je voor een belafspraak. Of plan dat vrijblijvende belletje zelf via mijn ONLINE AGENDA.
Mail me vrijblijvend
Dan maken we even telefonisch kennis om te kijken of het klikt en of ik je kan helpen. Als dat niet zo is, dan vertel ik het ook. Je zit dus nergens aan vast.
