Werkwijze

Wij brengen je aan tafel bij mensen die al enthousiast over je zijn en écht op je zitten te wachten!

Wij geloven dat echte, persoonlijke relaties zorgen voor een diepe verstandhouding tussen mensen en organisaties. Oprecht contact is het fundament onder duurzame klantrelaties en creëert kansrijke bezoekafspraken.

Jullie zijn meester in het verkopen van je product of dienst, maar het eerste contact is een uitdaging. Potentiële klanten zijn druk en willen direct weten wat ze aan je hebben. Maar je dienst of product is complex en kun je niet in één zin uitleggen, laat staan dat je nog tijd hebt om een persoonlijke klik te zoeken met de ongeduldige persoon aan de andere kant van de lijn.

All Telemarketing is meester in het eerste gesprek, op z’n best met ingewikkelde diensten en weet daar een waardevolle dialoog over te voeren met jullie potentiële klanten.


Why?

Als je moet kiezen tussen een aantal aanbieders die ongeveer hetzelfde zijn, dan zul je onherroepelijk kiezen voor de aanbieder waar je een positieve emotionele connectie bij ervaart.

In elke relatie (niet alleen de zakelijke!) is sprake van een win-win situatie. Zoeken naar een win-win doe je door te communiceren. Echt luisteren, weten wat je moet vragen. Leg bloot wat twee partijen nou echt aan elkaar kunnen hebben, en wees verbaasd over wat er dan kan gebeuren.

How?

All Telemarketing werkt met de KLIK! methode. Ontworpen door oprichtster Petra Smit is het een werkwijze die precies past bij onze visie, en ons een unieke drijfveer geeft.

KLIK! helpt ons om jullie klant meteen te laten zien hoe belangrijk zij voor jou zijn. Dat is niet gemaakt: deze methode biedt emotionele intelligentie technieken waarmee onze bellers (allen met een passie voor het contact maken met vreemden) blootleggen waar de passie en de waarden van een prospect zit. Verder is het slechts een kwestie van… KLIK!

What?

Onze nieuwsgierigheid naar anderen en onze oprechte interesse geeft potentiële klanten een kans om hun dromen uit te spreken. Daarmee zijn we in staat om de waarden en behoeftes van organisaties en beslissers heel effectief bloot te leggen. Voor jullie het fundament om een relatie met jullie nieuwe klant op te bouwen.

Niets beïnvloedt de beslissingen van je klant meer dan de persoonlijke connectie die jullie hebben.


Visie

het beslisproces door de ogen van de psychologie

Een mens is biologisch gezien niet in staat om beslissingen te maken zonder de invloed van emoties. Haal emoties uit een brein, en het valt stil. De vooruitgang in technologie, met name in de studie van het menselijk brein, heeft het mogelijk gemaakt om de rol van emotie in het beslisproces beter te gaan begrijpen. Het blijkt nu dat ratio of logica meestal pas de laatste stap is in het proces. Met andere woorden: je kunt de strijd winnen door met meer klanten emotioneel verbonden te zijn.

In onze KLIK! methode identificeren we systematisch hoe emotioneel of hoe rationeel iemand van nature wil zijn. Door die voorkeur te volgen is het gemakkelijk om iemand naar een beslissing te begeleiden.

Verwar hierin beïnvloeden niet met misleiden: alleen oprechte interesse en nieuwsgierigheid is in staat om de connectie met klanten te maken die je nodig hebt.

Interessant?
We ontvangen je graag om eens verder kennis te maken!