Telefonische acquisitie training

Voor technische bedrijven in het mkb

Volg een telefonische acquisitie-training die je de verkooptechnieken leert van de beste accountmanagers. Accountmanagers die keer op keer succes hebben, omdat ze de psychologie van hun doelgroep doorgronden.

Anders gezegd: in onze training leer je een winnende formule voor telefonische acquisitie. Want geloof ons: accountmanagers die dat onder de knie hebben, verdienen meer dan degenen die zich uitsluitend op online marketing richten.

Voor wie is de telefonische acquisitie training geschikt?

In principe kan iedereen onze telefonische acquisitie-training volgen. Maar wij zijn gespecialiseerd in technische mkb-bedrijven met een complexe verkooppitch.

Binnen deze bedrijven is onze training van grote meerwaarde voor:

  • Het salesteam heeft zelf gebeld, daar kwam niks uit;

  • Contactpersonen zijn moeilijk aan de telefoon te krijgen

  • Door drukte komt het er gewoon niet van;

  • Pitchen naar "vreemden" levert niets op;

  • Ze komen überhaupt niet in gesprek;

  • Terugbellen wordt vergeten, contacten worden niet opgevolgd.

  • Motivatie zakt omdat het niet leuk werken is.

Na deze training weet jij je technische product aantrekkelijk in de markt te zetten.

Wat leer je in de telefonische acquisitie training?

  • 3 eenvoudige manieren om een ongevraagd gesprek te openen

    Kijk je er iedere keer weer tegenop om iemand ongevraagd te bellen? In deze training verwijder je dé drempel die iedereen kent die aan koude acquisitie doet. Hierna pak je zonder schroom de telefoon op.

  • Een essentiële methode om een interesse te wekken bij je potentiele klant waardoor je gegarandeerd in gesprek komt.

    Wat maakt dat deze onbekende met jou in gesprek gaat? Waar wek je zeker interesse mee? Je leert het in deze training.

  • 5 tips en trucs voor het opbouwen van een goede verstandhouding

    Hoe bouw je vanaf het begin een goede relatie op met de onbekende aan de lijn? Het antwoord krijg je in deze training. Zo bouw je vanaf het begin aan een goede verstandhouding, die de verkoop makkelijker maakt.

  • 2 krachtige vraagtechnieken

    Met welke vragen zet je je doelgroep schaak? Oftewel: in deze training ontdek je hoe je degene die je belt écht laat nadenken over het probleem dat jij voor hem/haar oplost. Zodat je doelgroep zélf het nut van je product ziet.

  • 4 belangrijke manieren om te laten zien dat je luistert

    Hoe maak je snel een klik met iemand aan wie je iets wilt verkopen? Antwoord: door hem/haar zich gehoord te laten voelen. Geen truc, maar oprechte aandacht. Dát werkt. Tijdens deze training leer je hoe je écht luistert, en dat aan de andere persoon laat merken.

  • 4 belangrijke strategieën om bezwaren te overwinnen

    Heb jij moeite om de bezwaren van je doelgroep te pareren? Dan voel je ook waarom het nu vaak niet lukt om een afspraak te maken. Wij hebben ieder bezwaar weleens gehoord, en leerden daar veel van. Deze kennis delen we met jou in deze training.

  • Een makkelijke formule voor het maken van afspraken

    Heb jij moeite om de conversie te maken naar een afspraak, zélfs na een goed gesprek? Niet meer na deze training. Wij leren je een eenvoudige formule waarmee je het gesprek naadloos over laat gaan naar het maken van een afspraak.

  • 7 beproefde stappen voor het maken van een script

    Hoe vaker je telefonische acquisitie bedrijft, hoe beter je leert wat wel en niet werkt. Hoe zet je die geleerde lessen om in een script dat iedere medewerker kan gebruiken om meer te verkopen? Je ontdekt in deze training.

Zelfs als je niet aan de telefoon verkoopt, zullen deze verkooptechnieken ELKE verkoper ten goede komen.

Hoe gaan we te werk?

Wij bieden ook trainingen op aanvraag aan. We creëren trainingen op maat voor onze klanten, zodat jullie er het maximale uit kunnen halen. Zo bepaal je bijvoorbeeld hoeveel mensen meedoen, hoe diep je in de theorie duikt en met welke casussen je te maken hebt.

Dit doen we al voor o.a.:

Koude acquisitie

Voorbeelden van verschillende telefonische acquisitie trainingen

Ééndaagse Masterclass

In de Ééndaagse Masterclass Telefonische Acquisitie ga je gedurende twee dagdelen met een ervaren trainer aan de slag met de basis van succesvolle telefonische acquisitie. Vanuit een theoretische en pyschologische basis en altijd gericht op de dagelijkse praktijk. Je maakt kennis met denkpatronen en we nemen je in vogelvlucht mee langs de verschillende koude acquisitie strategieën en we laten je zien hoe jouw pitch het verschil maakt.

Tweedaagse Masterclas

Onze Tweedaagse Masterclass Telefonische acquisitie biedt je inzichten in jouw eigen acquisitie aanpak. Deze training organiseren we voor professionals met een achtergrond in sales die zich willen verdiepen in de psychologische aspecten van de sales en het beïnvloeden van de potentiele klant. Elke deelnemer neemt een denkpatronen profiel af die voor de eerste dag 1op1 wordt doorgesproken. Na de ééndaagse masterclass volgen twee 1op1 coachsessies, om te zorgen dat de geleerde stof ook écht in de praktijk wordt gebruikt.   

Telefonische acquisitie trainingen op maat

We bieden ook trainingen op maat aan voor diegenen die meer willen weten over specifieke onderwerpen. Wij richten de training zo in dat uw team er maximaal profijt van heeft. Tijdens onze trainingen staan de belangen en behoeften van de organisatie centraal. We werken samen aan de kennis, vaardigheden en tools die nodig zijn om deze belangen en behoeften krachtig te behartigen.

Onze trainingen op maat geven we zowel bij ons op kantoor in Ede, als incompany.

Telefonische acquisitie uitbesteden
Scroll naar boven